22 de novembre, 2006

Novosibirsk (Autopista)

Un bon amic, en Thomas, m'ha enviat unes imatges dins d'una presentació. Es pot veure una autopista en obres.

És a Novosibirsk, segons diu aquesta web al sud-oest de Sibèria. És la tercera ciutat de Rússia en numero d'habitants.

Pareu atenció a la segona imatge. La placa d'obres i la velocitat màxima 70 kms/h ... que més voldrien. Les imatges, com es pot veure, són del passat mes d'Agost. No em vull ni imaginar com deu estar al hivern, on les temperatures poden arribar a -40ºC.

"Pa havernos matao"


2 Comments:

  • Jo hi vaig estar just un parell de mesos abans, i les carreteres, i especialment els taxistes feien molta por, pero no tanta com en aquestes fotos ;)

    By Anonymous Anònim, at de novembre 23, 2006 12:46 a. m.  

  • Coi, ja ets valent :-)) Suposo que és el que se'n diu: un altre món.

    P.D.: He intentat posar-me en contacte amb tu al correu de yahoo. Et funciona? ja m'ho diràs (si ho llegeixes, clar).

    By Blogger Lo Vilot, at de novembre 23, 2006 8:51 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home


Powered by Blogger