08 de juliol, 2008

505 - Una foto, una portada

És una frase recurrent: El mon s'ha fet petit, cada cop més !!!. Evidentment puc afirmar que és del tot verídica i m'explico.

Un dia, una tal Letícia, em deixa una nota en una de les entrades d'aquest diari o bloc. Em demanen que em posi en contacte amb una editorial del Brasil (Editoral UFMG, Universidade Federal de Minas Gerais, Belo Horizonte, Brasil). Estan interessats en fer servir una foto penjada al Flickr per la portada d'un llibre.

Que he de dir? ... que em vaig sentir molt afortunat i honrat. Soc un senzill aficionat i ..... què podia demanar?. Per mi això, que algú esculli una foto meva ja és un premi.

Em demanen les condicions, i com que no estic acostumat aquestes coses, sols vaig demanar per quin llibre era (el títol), no fos que no estigués dins del que jo considero ètic i que a canvi m'enviessin 2 llibres. També que quan estigues a punt de entrar en màquines d'impressió m'enviessin la portada per tal de penjar-la en aquest diari.

I avui, de matinada (per la diferencia horària evidentment) he rebut el correu. I la confirmació de que això no era cap broma. Encara estava mig dormit, per això no he cridat ... un segon, ara ho faig .... yeaaaaa !!! :-)))

Especies Espaco Portada

La foto original:

Espiral

Nota: Amb tota la sinceritat del mon, vaig tirar la foto de qualsevol manera. Vaig allargant la ma i disparar la càmera. I segona, la vaig penjar ... encara no se perquè. Però ves per on ha estat de les més vistes de la meva petita col.lecció. Està clar que en qüestió de gustos, soc un desastre, per mi no te res del altre mon ... m'ho tindré que fer mirar?

Etiquetes de comentaris:

4 Comments:

Publica un comentari a l'entrada

<< Home


Powered by Blogger