25 de març, 2006

007 - Queen: Bohemian Rhapsody

Potser es com un bon vi, o un bon licor ... ha tingut que passar temps per escoltar a Queen com cal, si més no per mi.

No m'agradaven massa, ni fu ni fa, ara si .. ho reconec, no els vaig saber comprendre en el seu moment. Pot ser perquè, en Freddie Mercury, tenien un toc de xuleria que no em feia el pes i rebutjava. També per que la època va ser molt .. complicada, era un magnific i extraordinari caos musical.

Desprès, passat el temps, he descobert al gran Freddie Mercury. Era un geni, un gran artista i sobre tot un gran músic .. no ho vaig saber veure a temps ... mil disculpes Mr. Mercury !!!

Em quedo amb aquesta "Bohemian Rhapsody" per mi una de les millor interpretacions del grup i perquè no dir-ho, de la música popular. Escrita al 1975, és complexa, complicada de fer quadrar. Com un quadre abstracte ple de gargots, però que vist des de lluny es veu la gran obra. que és.

El sol del guitarra solista, que comença amb la veu del Freddie (2:30) es sublim. Entre molts registres que te l'obra, fan que sigui una cançó rodona.

Llegiu la història de la cançó no la coneixia, realment es molt complexa i interessant.



Etiquetes de comentaris: , ,


Powered by Blogger