19 d’abril, 2006

Tecnologia punta? o negoci tecnològic?

Un d'aquests dies de vacances vaig estar a Andorra, feia anys que no hi entrava. Com sempre, plena de botigues ... com el carrer de darrera de les 7 portes de Barcelona però mes llarg ... però ja que hi estàvem a prop dons

Perquè ho explico? .... em van encarregar que compres unes cintes VHS ... no vaig buscar en molts llocs, però on preguntava no hi havien ... - VHS? - que es això?, em van dir un jove... ni cintes magnètiques en cassette ... res. Es evident que no mes els interessa vendre allò que la gent demana en quantitats .... però la reflexió va en com queden el suports que ara fem servir ... d'aquí 10 anys tot el que tenim ho tindrem que tirar?.

Lo de la cinta de cassette venia perquè la meva parella, al cotxe, te radio-cassette (el cotxe no es nou però ha de durar). Volia que li graves musica (allò que sempre hem fet però que ara se'n diu ser un pirata). El problema es que ni cassette ... però, ni aparell per gravar tinc !!! ... el que tenia no funciona, s’ha mort i no el repararé per gravar una cinta.

“Lo dicho”, que hem de canviar-ho en favor de la tecnologia punta o, perquè no dir-ho, del gran negoci dels suports ... fins hi tot els CD's comencen a estar antiquats ... - però si no hi cap res, diuen ... collonera, 140 cançons no son res? ... tinc MP3 al cotxe i el CD que porta es de fa 4 mesos ..... i quant l'acabi tornaré a començar-lo perquè no recordaré el que vaig escoltar el primer dia !!! .....

En fi ...... que abans, amb unes banyes a sobre de la tele (l'imatge que ilustra), la podies veure, i ara, amb tota la tecnologia del mon, si no tens decodificador o "paellera" no podrem veure la tele.

Ho sento, però no anem be, tot i que ens ho vulguin vendre com millor qualitat ... que coi qualitat, on està la qualitat? a Salsa Rosa? a l'Arus City? (bons negocis els dos, la qualitat es una altra cosa) ... per això un decodificador? ... i d’aquí 4 dies amb decodificador al cotxe .... ni l'antena servirà .... coi, que ho compliquen. Diuen que tindrem mes serveis ... segur? ... o es per tenir-nos mes controlats? senyal-codi-senyal-codi ...

Que no, que ens porten enganyats .... cada cop el cercle es mes petit, tot i ser mes gent, estem atrapats ... la força no ens acompanya, gens ...

P.D.: Ens aguantaran a la residència de la tercera edat? ... a mi no, segur. :-))


Powered by Blogger