10 de maig, 2006

L'humor a la tele

Està clar, amb els temps que corren, que mai sobra un somriure. Hi ha dos series d’humor que m’agraden, m’ho passo be, m’ajuda a desconnectar dels problemes diaris.

Una es “
Polònia” a TV3 (la d’ells) fet pel grup de Minoria Absoluta a RAC1. Es del meu estil, irònic, sarcàstic i sobre tot molt realista tot i vestir-la com gags. Molts cops quant veig al personatge real ja no se si l’estan imitant o es ell. Els actors son genials. Dificil tenir-ne un, tot i que em quedo amb el Queco Novell (encara el recordo en el seu pas presentant informatius seriosos?), qui ho havia de dir.




L’altra es “Càmera Café” a Tele 5, una producció que ningú en parla però que està arrasant. Es un èxit mundial .... molts altres països l’estan emeten.

Sembla mentida el que pot donar una cafetera en un despatx. Una idea genial.


Powered by Blogger