30 de desembre, 2006

ETA dinamita el procés de pau

Doncs això, que sembla que ETA ha jugat fort i l'ha fet petar a la T4 a Barajas.

Avui anava a escriure algo sobre el viatge que vam fer a Madrid. Ara no en tinc ganes, no és el moment. Sincerament desanima tot i que encara crec que la pau és possible. No ho se, ja veurem.

Tinc esperances ...... que això sigui el final del final

P.D.: Em xoca, molt, que ETA no hagi comunicat la fi del "Al el foc". Si, ja se que aquesta gent són uns criminals i com a tals et pots esperar qualsevol cosa, però ....

Etiquetes de comentaris: , , ,

2 Comments:

  • De fet, a diferència d'altres vegades, no han fet servir el Gara per les seves trucades... En fin... esperem que ETA anuncii d'una p... vegada que deixa les armes i les bombes... Otegi i els seus amics de Batasuna s'ho agraïran eternament.

    By Blogger Txerra Cirbián, at de gener 02, 2007 11:01 p. m.  

  • Hola Txerra, ara que tinc una mica de temps voldria ampliar el meu comentari anterior (l'phe deixat al teu blog).

    Estic fet un mar de dubtes ... però una de les preguntes pendents i sense resoldre es el ... "i ara que?" t'ho deia en el post que he deixat al blog.

    Si, està molt be que el govern planti cara i que ens sentim recolzats. Però segur que no ho fa cara a la galeria? .... vols dir que no estan seguint les doctrines del PP? .... perillós, molt perillós .... oti, no ho se, però potser es el moment de actuar com Gandhi ... ells no volen xerrar, jo si. No es rendició, es plantar cara a una situació insostenible. Sense por, amb el cap alt i més ferms que mai.

    Potser han de ser mes durs que mai, però a l'hora mes tous. Tot i que puguin costar unes eleccions (si les coses les fan amb honestedat, no ho crec). Que parlin al país, a la gent ... la majoria està amb el procés ... ningú pot dir res (bé, els de sempre, però aquest ni aigua, que cantin). Que expliquin sense embuts que volen fer ... que donin la cara i diguin ... senyors, esteu en un camí sense retorn, però tot i així aquí teniu una taula i escoltarem es vostres propostes .... demaneu el que vulgueu, però nosaltres també ho faré i tot estar equivocats (que no ho estem) tenim el mateix dret que vosaltres a posar les condicions .... hem de trobar el camí del mig .. queda clar? ni vosaltres ni nosaltres. Ens matareu i que? sempre sortirà un altre. Plegaré de la política si cal, però hem de parlar ... però os diré una cosa. No anem pel bon camí .. que voleu? ... Coi, m'estic foten un lio però saps el que vull dir.

    Per altra banda, encara espero una declaració de Batasuna (crec que els han agafat amb els pantalons baixats, tenien una gran oportunitat però no sabien que dir, han perdut el contacte? el fil amb la direcció?). També una declaració d'ETA ... la de veritat, assumint responsabilitats (de totes totes s'els hi ha anat de les mans). Que diguin perquè ho han fet ... ha estat expressament o alguns, individualment, l'han trencat? ... m'inclino per lo darrer i no és un desig .... estic convençut que els que estan a la presó no els hi ha fet gens de gràcia. Fa escassos 4 dies tots tenien por si del De Juanas moria ...... ara si mort, que? qui l'ha matat? ells mateixos ... els hi val la pena? no, poc a poc, un a un, estan perdent recolzament ... la gent comença a fer pinya, es nota, la gent vol que això s'acabi.

    Per cert, "algunes víctimes" s'els hi te que començar a dir que s'estan convertint en terroristes ... de la mateixa calanya que el seu botxí. No poden fer xantatge al resta de la població d'aquesta manera. Nosaltres, la resta, no som els seus ostatges. S'estan venjant, no es altra cosa, que no ens utilitzin a la resta.

    Ja em coneixes, necessito dir-ho, treure-ho de pap ... no em puc cordar la camisa i començo a estar fart, estic incòmode. No se si val el símil :-))

    Res mes, ja l'he fet prou llarg.

    Una abraçada i moltisima sort ... crec que en això ens hi va molt.

    P.D.: Serviria per algo posar-los tots a la presó? .... no, rotundament no ... es un altre el problema i mentre no s'afronti això no te final. Tots ho sabem.

    By Blogger Lo Vilot, at de gener 03, 2007 4:24 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home


Powered by Blogger