07 de febrer, 2007

Arnaud Frich (Fotògraf)

Fa mesos vaig rebre un correu que parlava d'un fotògraf, Arnaud Frich. És un d'aquells artistes que s'han de conèixer i que jo, aficionat o becari de la fotografia, rendeixo el meu insignificant homenatge.

Val la pena fer-li una ullada .... les nits de Paris les “dibuixa” com pocs. Sincerament dóna enveja, sana, però enveja.

Fotografia feta per Arnaud Frich

Fotografia feta per Arnaud Frich

Fotografia meva (Agost 2004)
(No em vull comparar amb ell, ha estat una coinciencia. Vaig fer el que vaig poder)

Montmatre per Lo Vilot


Nota: AL comparar-les m'he adonat que hi ha una substancial diferència. Curiós com "dissimula un afegit”. En la foto de Arnaud, en primer plànol, apareix un fanal que en la meva no surt. Una forma "discreta" per a fer de dues imatges una sola foto evitant possibles "errors". Això no li treu cap mèrit, en cas contrari no ho hagués recomanat.

Etiquetes de comentaris: , ,


Powered by Blogger