29 de gener, 2007

Every Breath You Take (Cada cop que respiris)

"Every Breath You Take" de The Police és evident que és un clàssic. Continuant amb les cançons romàntiques aquesta no podia faltar a la llista.

Penjo un vídeo amb Robert Downey i Sting interpretant la cançó a duo. Excel·lent posada en escena.


Cada cop que respiris

Cada cop que respiris
Cada moviment que facis
Cada llaç que trenquis
Cada pas que donis
T’estaré vigilant

Cadascun dels dies
Cada paraula que diguis
Cada partida que juguis
Cada nitque et quedis
t’estaré vigilant

Oh!, per ventura no veus
Que em pertanys?
Com em dol el meu pobre cor
Amb cada pas que fas?

Cada moviment que facis
Cada vot que trenquis
Cada somriure que fingeixis
Cada demanda que presentis
T’estaré vigilant

Des que et vas anar, m'he perdut sense deixar rastre
Somnio de nit, però només veig el teu rostre
Miro al meu al voltant, però és a tu a qui no puc substituir
Tinc fred i anhel de la teva abraçada
Ploro sense parar, nena, nena, per favor

Oh! per ventura no veus
Que em pertanys?
Com em dol el meu pobre cor
Amb cada pas que dónes?

Cada moviment que facis
Cada vot que trenquis
Cada somriure que fingeixis
Cada demanda que presentis
T’estaré vigilant

Cada moviment que facis
Cada pas que donis
T’estaré vigilant
T’estaré vigilant


P.D.: Aquest és el missatge de La Caixa en el seu darrer anunci publicitari. S'han llegit la lletra? Està clar que si "Cada pas que fem, ens estaran vigilant"

Felicitats!! no ho poden dir millor.

Etiquetes de comentaris: , , , ,


Powered by Blogger