20 de febrer, 2007

L'anglès un idioma d'un imperi

Fa anys que insisteixen i faig tot el possible per evitar-ho, em nego a aprendre l'anglès. I és que no hi ha cosa més m’emprenyi que m’obliguin a fer algo perque tothom ho fa (soc dels que va veure Titanic 5 anys desprès de l'estrena, encara ara no entenc perque tanta falera, una pel.lícula dolenta, dolenta)

Encara em queden anys de vida (espero), privada i laboral, però dec ser dels pocs que no el parlar o fa "gorgoritos" ... que no, em nego. Entre d'altres raons perquè ....

Qui sap tres idiomes li diuen que és trilingüe
Qui en sap dos és bilingüe
Qui només en sap un és .... anglès!!

Perquè aquesta pandilla han d'impossar el seu idioma? Està clar que és un tema de diners, sinó fos pels americans (de USA) difícilment parlariam aquest idioma. Just fa 35 anys casi ningú ho feia, així que ja veurem d'aqui uns altres 35. Com aquell qui diu, demà.

Des de l'imperi romà poc ha canviat, potser el nom del imperi, poca cosa més.

Dedicat al meu amic Wily.

Etiquetes de comentaris: ,


Powered by Blogger