06 d’agost, 2007

La Moda (Antes muerta que senzilla)

Reprodueixo una conversa amb un company de feina.

- No pensaràs pas visitar als clients amb aquests pantalons?
- I tant, son nous (em constesta)
- Però si semblen vells. Estan trencats i desgastats (li replico)
- Pues m’han costat un pastón !! (em diu)

Resumin: Aquests pantalons els han portat altra gent. Podrien ser meus i un cop gastats els deixem a aquells calaixos de roba usada pèls pobres. Algú els agafa, els renta i els torna ha posar a la venda, això si, els venen a preu de nous. Una cosa es la moda i l’altra es ser ruc.

Avui m’han enviat aquesta imatge que sembla real. La conclusió es que ens ho fotem tot per tal de ... cridar l’atenció?. Sinó me lo expliquen !!! (per que no ho entenc)

La subtitulo: “Antes muerta que senzilla

Etiquetes de comentaris: , ,


Powered by Blogger