12 d’agost, 2008

508 - Ossètia

Cada dia, cada hora, no hi ha noticies que no em posin la pell de gallina. I aquesta, el que està passant a Ossètia, és esgarrifosa. No tinc ni idea qui te raó, ni quines son les motivacions (tot i que tinc una lleugera idea) podria dir que ni m'importa, aquest no es el problema, no ho tindria que ser. Qui coi es Rússia, SA i/o Geòrgia SA per dir qui és el "propietari" de Ossètia SL?.

Ja hi som altre cop amb les "propietats" !!! .... que la gent vulgui ser el que vulgui i que totes les fronteres, banderes i escuts desapareixen. Les fotem totes en una foguera i comencem des de "0".

Aquí els únics que pringuen són (i som) els de sempre, centenars, milers d'innocents moriran ... en nom de que? d'un drap, una línia, una ratlla, o d'un escut .. del poder !!! sento indignació, impotència, ràbia, fàstic .... tot el que veig cada dia per la tele, ràdio o diaris es vomitiu .... sento vergonya de pertanye al gènere "humà", prefereixo ser un animal irracional. perquè algú m'ha d'explicar on està la racionalitat en tots aquests fets.

No voldria que ni els meu fills, ni els fills, nets, etc., dels meus amics es trobés mai amb aquesta situació ..... sols de pensar-ho es per posar-se a plorar, entre d'altres coses, de ràbia.

Que tingueu un bon dia, tot i que no ho sigui per tothom. Maleïdes guerres !!!!

Etiquetes de comentaris: ,


Powered by Blogger