07 de desembre, 2012

798 - La història de una cançó

Molts cops hem escoltat aquestes cançons però poques vegades em sabut perquè es van composar i aquí anaven dirigides.

L'altre dia rebuscat per la xarxa qui havia escrit una cançó em vaig trobar en una bonica història.

Al 1959 Neil Sedaka va composar "Oh, Carol" dedicada a Carole King que llavors tenia uns 17 anys.


L'any següent (1960), la mateixa Carole King va composar (junt amb Gerry Goffin) la esplèndida cançó "Will You Still Love me Tomorrow" per tal de replicar-li, i tant que ho va fer !!!




La cançó que buscava (sobre tot la versió) just era aquesta: Amy Winehouse - Will you still love me tomorrow (inclosa en el seu àlbum pòstum del 2011)



La cançó forma part de la esplèndida banda sonora original de la sèrie "The Newsroom" que ja vaig recomanar (al final del capítol 9, un 10 pel director i muntador). No sabia qui la cantava, tot i que em sonava la veu, és magnifica. M'atreviria a dir que aquesta versió supera la original. 

Sols és una història, de les moltes que desconeixem. Una història en la que molts ens podem sentir identificats en algun moment de la nostra vida.



Etiquetes de comentaris: , , ,


Powered by Blogger