18 de juliol, 2006

Sau (Boig per tu)

Si hi ha algun grup de rock català que a traspassat generacions es, sense cap dubte, SAU.

Format per
Pep Sala i Carles Sabater va deixar de tocar el 13 de febrer de 1.999, quan en Carles, l'anima visible del grup va deixar de respirar per una aturada cardíaca.

Si hi ha alguna cançó representativa d'aquest grup es "Boig per tu". Una excel·lent balada que com dic a traspassat el temps i que ja es un clàssic.
Aqui s'els pot veure al Palau d'Esports de Barcelona en una actuació en directe al 1993 durant el 15è Aniversari d'Amnistia Internacional Catalunya. Un dels seus millor moments musicals. L'any abans havien tret l'album enrigistrat en directe "Concert de mitjanit".
BOIG PER TU

A la terra humida escric
nena estic boig per tu,
em passo els dies
esperant la nit.

Com et puc estimar
si de mi estàs tan lluny;
servil i acabat
boig per tu.

Sé molt bé que des d'aquest bar
jo no puc arribar on ets tu,
però dins la meva copa veig
reflexada la teva llum, me la beuré;
servil i acabat boig per tu.

Quan no hi siguis al matí,
les llàgrimes es perdran
entre la pluja
que caurà avui.

Em quedaré atrapat
ebri d'aquesta llum
servil i acabat
boig per tu.

Sé molt bé que des d'aquest bar
jo no puc arribar on ets tu,
però dins la meva copa veig
reflexada la teva llum, me la beuré;
servil i acabat boig per tu.

Lletra: C.Sabater, P.Sala i J.Capdevila
Música: P.Sala


Powered by Blogger