23 de febrer, 2007

Censura o marketing

Ahir va esclatar un "escàndol" televisiu. Van "censurar", tallar, editar, l'entrevista que el "Loco" li feia al "Butanito".

Deixant de banda la qualitat del programa, els personatges i el que digués, tinc la meva teoria. En aquest món no tot és el que sembla.

M'hi jugo un cafè (sense gotes) amb qui vulgui fer-ho a que reposaran el programa, sense censures, i tindrà una audiència com poques vegades (potser contraprogramant front a un altre espai amb qui comparteix audiència). Per mi fa més tuf a muntatge que altre cosa.

Si no es així .... no s'entén (pagaré el cafè, avui dia és un capital). Dit d'una altra manera més plana i barroera, l'han cagada. Tinc entès que va ser pitjor l'entrevista que li va fer al "Talibà" on va titllar de "fill de **pip**" a més d'un.

P.D.: No es que m'importi massa, de fet me és igual. Però m'ha xocat la repercussió mediàtica .... és el que volien?. Com bé titulava lo Sardà en aquell programa "Tot per l'audiència" .. i la publicitat (o "La pela és la pela" ... perquè no parlen clar?).

Si algú vol veure l'entrevista aqui teniu la primera part:



La resta aqui (divida en 8 parts més)

Etiquetes de comentaris: , , , ,


Powered by Blogger