11 de febrer, 2007

Jo també soc Oleguer Presas

Aquest dies que he estat “parat” s’ha produït la polèmica sobre l’article “La Bona fe” que ha escrit Oleguer Presas, jugador del F.C. Barcelona. En el escrit fa una reflexió sobre el cas De Juana Chaos on expressa els seus dubtes.

Puc estar d’acord o no (en aquest cas, en alguna cosa estic mes aviat en desacord) però el que mai faré és criminalitzar-lo. Sobre tot defensaré el seu dret a dir lliurement el que vulgui. Insisteixo, estigui o no d’acord. Es pot discrepar però la parlaula, fent excepcions conegudes, no es pot fer mal.

Segur que portarà cua i el que és pitjor, alguns aprofitaran, com darrerament, a atacar quelcom que es nostre, de tots, la llibertat d’expressió. D’altres atacaran a qui el defensem des de el punt de vista anticatalà. No ens enganyem, en el fons, els trets van per aquí. I no és que n’estigui fart, és que ja he dit prou.

A ningú se’l ataca ni discrimina per desitjar, per exemple, la mort de Ben Laden, però si en lloc d’aquest s’escriu la paraula Bush, segur que l’acusen, com a mínim, de ser un terrorista.

En fi, des de aquí el meu suport a la persona i a la
campanya engegada per VilaWeb on ja hi he donat suport.

Com deia aquella frase? .... No estaré d’acord amb tu, però
defensaré fins la mort que puguis expressar-te. No recordo ben be com anava, però crec que s’entén.

Kelme (equip de ciclisme
acusat de dopatge), el seu patrocinador fins ara de sabatilles, ha trencat el contracte amb el jugador, jo també però amb Kelme. No he comprat mai res d’ells, cosa que ara em satisfà, però tot i que facin les sabatilles més còmodes i barates del mercat ara menys. Des de aquí la meva profunda repulsa per ser ells i nomes ells qui han mesclat la política i l’esport. O és que un esportista no pot fer-se preguntes i reflexions? ... on s’ha vist?

Cap problema Oleguer, estic amb tu i, si vols, podràs anar cap Itaca, sols tens que canviar de sabatilles, amb unes espardenyes ens tens prou. I si cal, te les regalo.


Per cert, no soc partidari de boicots, però aquest cop m'hi sumo, si s'ha de fer mal, el fem tots.

Via: Em roda el cap

Etiquetes de comentaris: , , , , ,

2 Comments:

Publica un comentari a l'entrada

<< Home


Powered by Blogger