31 de març, 2006

011 - Estatut 3.1

Carta dirigida a Elena Francis:
Estimada senyora:

El Estatut de Setembre (versió 3.0) poc a poc arriba al seu fi a los ”madriles” ... com ciutadà no tinc gens clar que votaria avui ... la recomanació d'uns la descarto (aquells que a la pregunta de: - perquè no? .. contesten - Perquè no i prou !!!)

Em queden altres 4 possibilitats .. i dels 4 .. 3 diuen si i 1 diu que no ... (de moment). ... no soc de cap partit polític i estic una mica descol·locat per això demano consell.

Per un cantó diria no, no es el que voldria ( però coincideix el mateix vot negatiu, tot i les diferències obvies amb els de "perquè no i prou", i no em dona la gana coincidir, es el que volen). Per un altre cantó diria si ... potser es el màxim a que podem aspirar ... però no tots els que diuen "si" m'agraden ... no me'n fio ...

Ja veurem que faré quant toqui votar en referèndum el Estatut 3.1 .... estic fet un lio ... els escolto i tots tenen raó ...

Que he de fer senyora?

Afectuosament, Cobeson Loco

Etiquetes de comentaris: ,

4 Comments:

  • L'Ermengol Bota, de la familia del Internauta ha dit:

    Imagina't que els de casa volen canviar el cotxe (pq. ja no tira
    gaire), i al final de molt discutir, el cotxe que trobeu és un que
    nou, nou, ... no és que ho sigui, però la pinta la fa....

    Els de casa, com no pot ser d'altra manera no es posen d'acord... un diu:
    - Comprem-lo ja! que no ho veus que és millor que el que tenim ara...
    i l'altra l'hi respon...
    - home, millor si, però és que si ens canviessimm el cotxe per un de
    pitjor malament aniriem... però vols dir tu que surt a compte
    comprar-lo ara... això vol dir que ens el quedarem durant 15 anys més
    i en aquest que proposes ara mateix les portes ja l'hi grinyolen.....

    i així anar discutint.... que si si, que si no ... que si espera't..
    que si millor ara... que demà no podrem... que l'altra diu no se
    que....


    --

    By Blogger Lo Vilot, at de març 31, 2006 5:38 p. m.  

  • Belvongut Sr. Cobeson Loco,

    La coincidència del meu cognom deu haver estat el motiu de la confusió que ha fet que el seu missatge arribés a la meva adreça de correu. Em presento, sóc la Mula Francis.

    Aprofito l'avinantessa per comentar-li que he seguit amb interés la sessió al Congrès de Diputats per a l'aprovació de l'Estatut, i m'ha sorprès desfavorablent que determinats individus s'encaparrin en comportar-se com veritables ases (dels irracionals), i després diuen que jo són un cas excepcional!!!

    En vista del seu merder mental respecte la direcció del seu vot no puc més que alegrar-me de que no hem deixin participar en el referendum, perque coneixent-me com en conec encara li fotaria una guitza a la urna.

    Desitjant-li que aquesta situació no acabi afectant la seva salut mental, s'acomiada atentament.

    Mula Francis

    By Anonymous Anònim, at de març 31, 2006 6:08 p. m.  

  • Benvolgut Cabeson Loco:

    Ens ha arribat aquest emiliu extraviat.

    Si ens permet més un suggeriment que un consell, abans de votar
    aquest remake que molts anomenen "Estatutet", vagí vostè a la versió original Estatut 1.1 i miri com va anar tot plegat.

    Amb tot, entenc el seu neguit, segurament per edat, serà la seva
    ultima oportunitat de poder decidir una cosa tant important i que li afecta tota la vida.
    Recordi els millors moments: Pagar els impostos sense serveis, el doble cost empresarial que ha de suportar, els peatges a les autopistes, les vagues de metges, el col·lapse circulatori, sempre tenir que justificar qui és, no poder decidir realment ( tot ens conformàvem amb l'avortat
    Estatut 3.0).

    atentament
    The Marx Brothers
    13 Percebe St.

    By Anonymous Anònim, at de març 31, 2006 6:09 p. m.  

  • Estimada i anyorada Sra. Elena ... on estava? on era? estava orfe i ...... quant l'he trovat a faltar.

    (que li sembla si ens tutegem? som-hi dons ...)

    Be, Mula :-)

    Disculpa que hagi escrit a una llista de correus (Asnaristes fins a la medul·la, tots dissimulen però es la veritat), no sabia la teva adreça (em costa parlar-la de tu, tants anys han fet que s'hagi instal·lat un respecte difícil de trametre) i m'he vist obligat ... en primer lloc, gràcies per
    contestar.

    Be, a lo que "anavamos" ... el meu merder mental perdura i cada cop es mes intens ... no ho he dit a la llista per vergonya, però sap que passa, es que m'ho faig amb toooooooooooooooooots (veu baixeta) ... ja ho he dit !!!

    Be, no li he dit tot ... he sortit fa poc del armari ... ara si, ara
    s'entendrà ...

    .. si, ho sé, lleig .. però soc molt promiscu i em va la marxa ... Sap que passa?, em van prometen coses i no se dir que no ... la meva mare, en pau descansi, ja m'ho deia, ... - mira "Corason" ... has d'escollir un ... però es que cadascú te la seva cosa ... m'agrada practicar el sado-masoquisme (ja li he dit que em va la marxeta). A un els hi foto canya .... es diu PePe,
    l'hi encanta, "colti" ..... però lo pitjor, el que no puc mes, son els altres ...... aquell cabell negre tenyit i aquell "menton" ... aquells cabells blancs que li donen categoria ...... aquell bigoti i front "despejada" ... em tenen el cor robat ....

    El problema be d'un cop els vaig veure junts ... semblaven que s'entenien i vaig pensar en muntar una orgia ... mira, "pa que se lo lleven los gusanos" vaig pensar ..... però abans que passes res, un altre dia, vaig veure com un s'anava al llit amb l'amant de el bigoti (un lleonès que viu a Madriz, no se que li han vist, potser el fet de que sigui del Barça com ell per això s'ho
    fan ... altra cosa no se) ... total que vaig agafar un rebot considerable, no pel madrileny, a mi plim .. pel d'aqui ... d'aquí be el liuuuuuuuuuuu

    .. en fi, ja veu ... que pensava que els tenia tots per mi i entre ells s'ho munten segons els li convé ... ara son amics, demà s'emprenyen i no es parlen ... i l'endemà? ... que amb aquesta conya no em foten ni cas ...

    Fa cosa d'un mes els hi vaig dir el que volia ... amb 4 amics (qui diu 4 diu 400.000) mes vàrem fotre un sarau de nassos pel centre de Barcelona .. un d'ells, dels amants, es va apropar i em va fotre una aclucada d'ull ... (es
    va pensar em tenia a la butxaca ... no li digui a ningú, n'està encara està convençut .... xiiiiiiiiiiiiiiiis, com els altres, encara no ho tinc clar).

    En fi, que ja em dirà amb qui em quedo ... li agrairia el seu consell (veu, ja m'ha sortit el respecte que li tinc).

    Ho deixo ... truquen a la porta ... igual es un d'ells ... segur que no li puc dir que no ... la carn es dèbil ...

    Seu afectiu, Corason Loco

    P.D.: No em digui que continuï amb tots .... em fa cosa que al final s'ho facin entre ells i em deixin de banda ... no es el primer cop i un ja te uns anys, difícil trobat altres amants ... que faria?

    By Blogger Lo Vilot, at de març 31, 2006 6:13 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home


Powered by Blogger