04 d’abril, 2006

016 - Pink Floyd

Aquest es un homenatge a uns dels meus grups preferits. Ha passat molt temps, la seva musica continua sent igual de fresca i compromesa com als anys 70.

Un dels primers disc que vaig comprar-me, fa uns 33 anys va ser The Dark Side of de Moon de
Pink Floyd . D'aquest àlbum se n'han venut mes de 35 milions de copies i encara ara es dels mes escoltats. Com curiositat, l'engenier de so era un desconegut Alan Parsons. La cançó representativa Money (clica sobre l'imatge de sota) es la que il·lustra aquest escrit, sempre serà una joia.

Portada de Dark Side Of de Moon

Aquí podem veure com han anat canviant les portades del disc al llarg del temps

Un altre video força conegut es "El Mur" (The Wall) tota una declaració ..... aqui os deixo també la mostra

El Muro - Pink Floyd (1979)

Dedicat al meu amic Josep M "Wish you were here (1975)".

The Wall Live in Berlin un video promocional que va fer Roger Waters al 1990 per la actuació multitudinaria a Berlín (durada 05:11).

Etiquetes de comentaris: ,

3 Comments:

  • Hola,

    Coincideixo molt, molt, molt i molt. Quan es va fer a l'internauta la proposta de votar el grup i album que més agradava, vaig quedar gratament sorprés de veure com la meva primera opció era la més triada pels participants: Pink Floid i Wish you were here.

    El Dark side of the moon l'escolto igual de bé, i aquest Money sempre formarà part de qualsevol recopilatori personal que faci d'aquest grup.

    Uooooooouuuuuuuh.

    By Blogger Josep Maria Puig, at d’abril 04, 2006 8:48 p. m.  

  • I love you, Lo Vilot.

    Thank you very much

    By Blogger Josep Maria Puig, at d’abril 05, 2006 12:43 a. m.  

  • De res home .... aqui es demana com a la radio i es dedica.

    Jo també :-))

    By Blogger Lo Vilot, at d’abril 05, 2006 10:53 a. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home


Powered by Blogger