30 de març, 2007

Ja soc aqui !!!

Per fi !!! ja soc altre cop aquí. He deixat abandonat aquest bloc. No te perdó però si explicació.

Molta feina s’ha girat de cop. Com ja havia dit dies enrere vaig canviar l’ordenador i .... com cada cop que canvies de casa, la feina d’empaquetar i desempaquetar .... la feina de posar les coses al seu lloc, per tant classificar-les ha tingut la culpa ... classificar centenars d'escrits, milers de presentacions, imatges, però sobre tot 70.000 cançons no es classifiquen en un dia .. per autors, per anys, per títols, per estils, bandes sonores, musica ètnica .... com podeu veure tinc molt material ... “crec” que ja ho tinc tot ... això si, encara em queda per passar uns 100 Cd’s a MP3 .... preguntareu perquè? .... per que el CD és mort. Ocupa un lloc físic innecessari. Ens hem de modernitzar ... sempre ens hem de modernitzar ... si parem, el mon cauria de cop.

Diran els puristes que no es el mateix ... potser no, no ho tinc clar. Com tampoc tinc aquell equip de musica on poder escoltar tota la varietat de ones sonores que pot emetre un disc, això si, si tenim l’oide en condicions ... jo no el tinc.

Em diuen que no hi ha manera de poder-los escoltar tots, ho se ... com llibres hi ha, impossible llegir-los tots i menys memoritzar-los .... jo no.

En fi, que ara ja ho tinc quasi tot al seu lloc. Ja puc buscar i trobar ... era com tenir totes les factures, una sobre un altra, en un calaix i el dia que una et fa falta, per reclamar la garantia, doncs no hi ha manera de trobar-la .. tot i que de ser-hi, hi és.

Doncs be, som-hi.

P.D.: Ni llegir he pogut. Així que, suposo, que en un mes (quasi) haurà sortit molt material nou que podré posar en aquest diari ... una altra feinada. No ho se, potser m’estic complicant la vida, segur ....

Etiquetes de comentaris: ,


Powered by Blogger