26 de febrer, 2008

9-M (aigua !!)

Aquesta foto es del 2008 o de 1978? .. semblen titelles i fan por !!!!

Vaig veure el debat, i tant !!!. Pensava veure un espectacle i va resultar "un peñazo". El van presentar com un de partit de futbol ... amb la prèvia inclosa (va ser lo millor de la nit), creant expectació. Pensava que podria presenciar un Barça-Madrid, però no, com acostumen a fer, van contraprogramar amb un Palència-Reus (amb tot el respecte) .. però ves per on visc a Cassà i per veure aquest partit ves preferit el Vilobí-Saltenc per allò que conec algun jugador o és més proper.

A més un pesim resultat, un 0-0, en un camp que semblava un patatal i faltava llum (és nota que són de tercera regional?). Sense cap equip que em fotés gràcia em vaig avorrir sobiranament i me'n vaig anar a fer nones sense arribar al final.

Intuïa el resultat, necessitaven un 0-0 per classificar-se, deixant de banda als altres equips que també lluiten pel títol (si volen jugar sols que ho diguin i no enganyin, jo pensava que les eleccions són per escollir diputats, no presidents, m'han canviat la "Consti" i no m'he adonat). També, il·lús de mi, tenia esperances de veure algo més, com un “gran germà”, pur morbo, ho reconec. Però no, el partit va ser allò més avorrit. Se'n diu "tongo", com el partit de Alemanya-Àustria als mundials del 82, això si, en format d’anunci publicitari que devia valer el seus minuts en or.

Mentre no els pugui votar, no voto, ho tinc quasi decidit (tot i que no ho tinc clar, potser votaré per anar en contra de .... ja veurem). Si ho he de fer que es presentin aquí i que em diguin que faran per nosaltres. Com a mínim em faria gràcia poder-los votar (o no). No poso en dubte que deuen ser bons candidats en les seves respectives terres però per nosaltres? No fan res de res.

Això és com els cartells penjats als fanals del nostre poble, no se que pinten els candidats de Barcelona o Madrid ... algú m'ho pot explicar?.

Per cert, es vessin pogut estalviar l'àrbitre, no? Per un moment que semblava haver gresca va i ho talla, jueeer !!!.

L’acudit de Manel Fontdevila, com sempre, genial !!!! No m'he pogut d'estar de copiar-lo. Felicitats des de més amunt del Tordera.

Etiquetes de comentaris: ,

1 Comments:

  • Tens tota la raó amb el tema dels cartells electorals: d'alguna forma els partits haurien de ser més llestos i hi penjar la foto del aspirant a diputat del poble/ciutat més próxim, oi?

    By Blogger Txerra Cirbián, at de febrer 26, 2008 9:06 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home


Powered by Blogger