23 de febrer, 2008

Oscars 2008

Aquest serà el primer any que em mullo. L'any passat per mi la millor pel.licula va ser "Babel" i per contra va guanyar Infiltrados (The Departed). Continuo dient que es van equivocar.

Una excel.lent promoció de TCM.

Els meus pronòstics pèl 2008 a (millor):

- Pel·lícula:
Expiación
- Director:
Paul Thomas Anderson per Pozos de ambición
- Actor:
Daniel Day-Lewis per Pozos de ambición
- Actriu:
Cate Blanchett per Elizabeth
- Actor secundari:
Javier Bardem per No es país para viejos
- Guió:
Tony Gilroy per Michael Clayton
- Guió adaptat: Christopher Hampton per
Expiación
- Fotografia: Robert Elswit per
Pozos de ambición aquí tinc el cor dividit amb Seamus McGarvey per Expiación
- Banda Sonora: Dario Marianelli per
Expiación
- Muntatge: Dylan Tichenor per
Pozos de ambición
- Pel·lícula d’animació:
Ratatouille

Bé, ja m’he mullat. Veurem quans he accertat.

Per il.lustrar-lo un màgnific recull (03:48). Música de Michael Giacchino

Etiquetes de comentaris: , ,

2 Comments:

  • No he vist pozos de ambición encara, però el muntatge de Expiación em sembla també molt bó ... en tot lo altre crec que vas super encertat.
    Aprofita per omplir alguna butlleta dels cines que igual en treus algo. :-)
    Adéu!

    By Anonymous Anònim, at de febrer 24, 2008 11:39 a. m.  

  • Com a curiositat et dic que en Jaume Figueras em va dir que ell creia que el guanyador de l'Oscar al millor secundari seria per el Tom Wilkinson, per Michael Clayton, encara que li agradaria que fos pel Bardem. Ja veus: va encertar el desig ;)

    By Blogger Txerra Cirbián, at de febrer 26, 2008 9:10 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home


Powered by Blogger