16 de febrer, 2009

611 - Ossos polars

Amb el permis de Lo Vilot m'estreno com autor en aquest blog.
Un dels pares de la classe dels esquirols te una professio que d'entrada em sedueix molt: és fotograf professional i treballa per grans revistes com el National Geographic o diaris com La Vanguardia. Despres de diversos dies lluny de la familia, davant d'adversitats i vivint moltes aventures, l'Andoni Canela rep la recompensa del treball ben fet. Personalment m'encananta tant les seves fotografies com la manera que te de presentar-les al mon. Us deixo el seu últim treball, un regal per la vista i per la sensibilitat. Cliqueu a sobre la fotografia per anar a la pagina web.

Etiquetes de comentaris: , , ,

1 Comments:

  • ufff, quin descans, per fi una anima caritativa que el fot un cop de ma.

    No se si es bo (es conya), però el que estic segur es que ja tinc a qui deixar en herència això del bloc. M'estic foten gran. :-)))

    Amb mésica de ChiQuiChiqui .. postea, postea !!!! ets a casa teva, millor dit, es el teu bloc.

    By Blogger Lo Vilot, at de febrer 17, 2009 4:15 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home


Powered by Blogger