30 de març, 2007

Nikon D200

Abans he dit que he tingut molta feina, que havia canviat d’ordenador. Però també he de dir que tinc càmera nova .... per fi m’he comprat la “maquina de retratar” dels meus somnis.

La escollida ha estat la Nikon D200, amb un zoom 18-200 VR, és una joia. Una tot terreny amb la que penso disfrutar com un nen petit.

No es un Ferrari, però com dic si que es un Porche. Però lo més important ... les fotos, siguin bones o dolentes no les fa la maquina, les fem nosaltres. Però si t’agrada conduir ... tenir un bon cotxe ajuda.
Ja penjaré alguna foto, encara estic estudiant les instruccions no fos que toqui algun botonet i no sàpiga com tornar enrera, ja m'enteneu ... piano-piano

Etiquetes de comentaris: , ,

1 Comments:

Publica un comentari a l'entrada

<< Home


Powered by Blogger